There was an error in this gadget

Saturday, July 24, 2010

clothingsline.

semalam,aku (tengah drive),yata (sebelah aku),boncet (boncet suda terbongkang dah kat seat belakang) on the way nak balik rumah,pukul 4 lebih kot,dekat dekat pukul 5 pagi jugak..mase tu kat nirvana (kubo cine) tiba tiba yata cakap...

yata : dyn,clothing aritu punye tukar name la..prayxeasy ok tak??
dyn : err..maksud die ape???
yata : org yang mudah berdoa (lebih kurang mcm tu la..aku pon lupe die ckp ape,haha)
yata : lepas tu aku nak buat tulisan prayxeasy tu mcm bentuk gigi monster..
dyn : ok la tuh..smart doe,gambar pon aku dah amik kat myspace dropdead,aku tgk ape je yg buat kan baju tuh smart,warna baju dgn warna design tuh..hahaha..
yata : lagi??ape yang buat kan baju tu smart??
dyn : errrr..entahh..kaler dgn design je la..
yata : model die doe..kau tgk la model diorang mcm mne..hahaha
dyn : a'ah la...fucking gorgeous sial..hehee.. hahaha (^^^)

checkout clothing dropdead,heee..menarik kan model diorang,lagi lagi yang perempuan tuh,make me horny saja,bhahaha..


No comments:

Post a Comment