There was an error in this gadget

Saturday, July 3, 2010

hxc.

Love their style,attitude,fashion diorang,rambut..cool beb!hahaha..tapi tak boleh nak ikot sangat gaya diorang tuh,culture lain,religion pun tak sama,thats way diorang sesuka hati bapak diorang je buat tatu,tindik,minum arak mcm minum air sirap,heee..actually,semua genre muzik aku layan,maybe ade la dalam satu dua genre yang aku tak brape minat sangat but the most yang aku paling suke..of course la hxc..lagi satu,maaf yaa..aku bukan nye taksub atau obses pada hxc,dah memang aku minat muzik mcm tu,nak buat macam mane,nak kata aku poseur??gth laa..aku dah paham sangat dah dengan perangai manusia jenis mulut longkang neh,maklum lah..mulut org..mane boleh jaga ^^ ape ape je laa..dalam banyak banyak band,bring me the horizon la yang paling best!hahaha

No comments:

Post a Comment