There was an error in this gadget

Saturday, August 14, 2010

HAPPY FASTING.

11HB ogos 2010,
1 RAMADHAN 1431,
Rabu,
4.00 petang,

kawan aku (sam) ajak pegi bazar petang tuh,aku ambik la die kat rumah,lepas die dah masuk kereta..tetibe je die letak rokok dunhill atas dashboard kereta,aku tertanye tanye jugak,tak puase ke mamat neh..aku buat bodo je la..tak lama kemudian masa on the way nak ke bazar,aku tanye la die 'sam,kau puase tak?' then die tak jawab pon,hanya tersengih sengih seperti die sedang menyembunyikan sesuatu..bhahaha..ayat tak leh bela betol,die terus amik rokok tuh dan dengan selamber katak nye die bakar rokok sebelah aku,iman aku hampir-hampir tergugat,memang niat dihati mahu berpuase tetapi ape kan daya,ade je anasir-anasir jahat disekeliling aku lalu aku pon cakap kat sam 'sam,errr..bakarkan utk aku sebatang boleh?' sekali die taknak macam berdekah pulak kan,jadah betol mamat neh,sampai je kat bazar sam tanye aku 'pssstt..nak makan ape neh??separuh bawak balik rumah,lagi separuh kita makan dalam kereta' aku pon jawab 'aku ok je,hahahaha' ape pon tak boleh la...ni aku bukan lah nak mengaibkan diri sendiri,juz nak beritau yang aku ni tak tahan bile ade orang-orang jahat datang dekat dgn aku then bawak makanan la,bawak air la,tengah hisap rokok la...ggrrrr..

No comments:

Post a Comment