There was an error in this gadget

Tuesday, December 28, 2010

SO LONG AND GOODBYE 2010.

For me,2010 such a horrible nightmare,cukup la..
terseksa sungguh ^^
wtf..kehidupan aku pada tahun ni agak susah weh,
dgn family aku semua nak bergantung kat aku,
yuran adk aku mintak aku,
nak makan mintak duit aku,
nak beli itu ini duit aku,kalau gaji beriban aku tak kesah,
ni gaji alahai..sedih betol..
keje kilang pon lagi besa la gaji nya tapi diorang keje
macam nak mampos la..hahaa,aku nak saving pun tak dapat..
haihh..bapak kandung aku dgn bapak tiri aku sama je..
buat ape ntah dgn duit gaji diorang..
hell o hell....

it never stop untill i runaway,
go far farr awayy,
heeee,aku berharap sangat tahun depan
kewangan family aku dah stabil,
kalau takk..mati la aku..
madah kne kitai aje la duit aku..bukan nak mengeluh,
bukan nak kedekot,aku pon nak beli jugak barang
keperluan,bedak,deodorant,
minyak wangi,baju..haha,aku jadikan
tahun ni sebagai pengajaran,
berharap sangat tahun depan nasib aku berubah
oh god,pleasee..

No comments:

Post a Comment