There was an error in this gadget

Wednesday, February 2, 2011

kawan/friends/友人

Without them..mungkin aku susah kot sebab diorang
la yang dah banyak menolong aku time aku susah,hahahaha..
tak kira la aku susah dari segi ape pun,takde duit ke,
nak kena pukul ke,putus cinta ke (eeeuuwww)
still alive and kicking your ass beb!
heeee.

eerrr..lagi satu,aku bukan gay tau,kawan perempuan aku tak
ramai la..lagi pun kalau nak cerita pape pun dengan kaum
sejenis ni senang sebab diorang open minded,
nak cerita dekat perempuan karang ada batas batas nya
tapi tak semua la ;)
chill.












*siapa yang tak tersenarai??cakap je dgn aku,
nanti aku sumbat sekali,haha^^




*may god bless you all

No comments:

Post a Comment