There was an error in this gadget

Wednesday, November 9, 2011

FUCK YOU NOVEMBER!




aku nak luahkan rasa ketidaksenangan aku ni,see 'ketidaksenangan' ade ke imbuhan mcm tu,aku pun tak tau la,hahaha..bulan november bulan paling aku rasa susah gile kot..nak kena bayar itu la ini la..aku dah berapa banyak kali buat perjanjian setan dgn mak aku,mak aku pun pandai..instinct mak aku kuat gile,tau je bile aku takde duit nanti mula la kol then tanye 'eh dyn,kau ade duit tak ni?' aku pun jawab 'takde mak tapi takpe la,hutang yg lepas pun tak bayar lagi' then mak aku pun ckp 'takpe la..guna je dulu..nanti dah gaji bayar la balik'
but the problem is..aku kena bayar kesemua nya sekali,kalau boleh bayar sikit sikit kira macam ansuran takpe la jugak,aku terima lagi,ni sekali mintak,kalau aku hutang seribu,seribu la jugak aku kena bayar balik..weh!aku ni anak kau tau,dgn anak sendiri pun nak berkira..karang aku berkira yang mana mana aku belanje baru kau tau mak,hahaha,duit rumah,duit moto,barang dapur,deodorant,perfume,toothpaste,mcm mcm lagi la..arrghh..bapak ahh!banyak benda yang nak kena bayar,aku kena beli lagi barang keperluan aku..tolak itu ini gaji untuk bulan ni ade la tinggal RM95,padahal gaji aku seribu lebih,keje pun 4 jam setengah je tapi gaji seribu lebih,jgn tanye la kan aku keje ape yg penting goverment,hahaha..mcm mana aku nak survive sebulan hanya berbekal kan RM95,ade setengah org yang boleh survive dan ade yang tak,aku tergolong dalam 'TAK' masalahnye ni..mcm tak cukup je kan,hahaha..terpaksa la aku cari mak datin mak datin yang nafsu nye bergelora,boleh macam tu?hahaha..takpe la..aku redha je la..



*ADORE YOU ANGIE VARONA  AND SHAY MARIA KOZLOWSKI

No comments:

Post a Comment