There was an error in this gadget

Thursday, March 22, 2012

IT'S ABOUT CLOTHING,BUSINESS,TRIP TO BANDUNG.


Maybe aku dengan member baik aku nak bukak clothing dan ambik brand BADGER dulu kot,try la bukak stall kat bazar jb,agak agak business ok baru la bukak kedai,agak dah maju aku nak buat satu bangunan besar nye macam kat mcd Setia Tropika,tadi aku berangan kot kat depan mcd Setia Tropika,lepas makan hisap rokok kejap then berbual la dengan kawan aku ni si Am,berbual campur berangan taknak kalah,macam duit dah berjuta-juta je,nak buat satu bangunan lah then nak buat satu tingkat je,dalam bangunan tu cuma ada 4 hingga 5 butik je,siap ada cafe,ada live band,silap silap jadi tapak buat gig so after this flyers keluar nama venue City Plaza dah tak wujud..HAHAHAHA.

BADGER tu pulak asal Bandung,tak silap aku la kan so maybe buat trip ke Bandung utk membeli segala tshirt yang mereka keluarkan,beli banyak banyak..bawak balik Malaysia lepas tu berniaga kat bazar jb,aku bincang-bincang dengan Am supaya jangan terus nak buat gile babi,try dulu ambik sikit BADGER then jual,agak-agak laku datang balik Bandung terus sapu abis,hahaha..next time la aku sambung,ngantok la pulak.

No comments:

Post a Comment