There was an error in this gadget

Sunday, July 15, 2012

THIS FUCKING JULY GONNA KILL ME.

Hello and good day everyone,today..I just wanna talk about my life since May till June and It's already July,maklum lah,gua jenis tak berminat nak tengok kalendar,tak memasal gua nak tengok kalendar,tarikh-tarikh penting semua gua dah set dalam otak..bermulanya kehidupan gua kembali balik pada yang asal,part time job dah takde,gua kena buang kerja gara-gara kerap balik awal..eh gua balik bersebab tau..tapi kalau dikira-kira balik yang bersebab cuma berapa hari je,hari-hari lain gua balik awal pun sebab kawan ajak lepak la,tgk wayang lah,itu lah ini lah,blablablabla and so on LAH,kadang-kadang gua balik kerja penat,then sambung part time,phew~lepak weh..boss gua pulak jenis yang memahami kan,hah tu panggil gua terus nak berentikan,hahaha,takpe lah,gua terima..maybe ni adalah satu ujian daripada tuhan.

Gua dah ada kemajuan sikit lah semenjak dua menjak gua continue study ni kan,banyak benda nak kena bayar,at the same time banyak pulak barang barang gua nak kena beli,ahh!damn damn,gua nak beli kasut martens yang model NIXON.cuba korang tgk harga kasut tu bila convert duit Malaysia,jauh beza dgn harga dekat crossover cs,harga cekik darah punye,ada ke RM399 dekat RM400,eh mampos la sial,nak naik haji ke ape sampai mahal macam tu?tapi tapi tapi..maybe sewa kedai mahal kot..thats why harga semua macam tak boleh nak diterima akal.


Gua ada beli rokok yang elektronik,gua tak tau la illegal ke tak tapi gua yakin benda ni mampu bantu gua jimat duit,daripada beli rokok tak henti-henti better gua beli benda ni,just beli flavour je,flavour dia just liquid,boleh lah bertahan dalam seminggu lebih,kalau abis refill abis refill macam tu je..mudah kan,abis je refill abis je refill la kimak!gua punye rokok karen lebih kurang macam dalam gambar kat bawah ni,bukan lebih kurang,memang sama pun,body chrome cuma tank lain sikit.

                                                                                                   *GAMBAR HIASAN


Tak lama lagi dah puasa,memandangkan amalan gua pun tak berapa nak cukup,bukan tak berapa nak cukup,memang tak cukup pon,kalau ditimbang-timbang amalan gua ni pun memang tak kan lepas lah,so..gua ambik langkah inisiatif utk memperbanyak kan lagi amalan dibulan ramadhan,manusia ni kadang-kadang leka,dia lupe sape yang maha mencipta,sape yang bagi kau kekayaan,sape yang bagi kecantikan dan kehenseman pada diri kau,hah setan..sape sape??sebelum gua merapu lebih lanjut,better gua undur diri.

No comments:

Post a Comment