There was an error in this gadget

Friday, October 19, 2012

SIGNS (SHORT FILM)

Short film ataupun bahasa melayunya filem pendek,haaa..kan?terangkan macam orang tu bengong sangat sampai tak tau makna 'short film' tu ape,hahaha,ok la..ceritanya macam ni..semalam sam bukak youtube tgk short film dan gua tak dapat nak tidur,dah pukul 4 pagi kot,tak tau lah gua kena 'insomnia' ke ape lagi pun gua dah terbiasa tidur lewat ni so gua pun tgk sekali,ape yang sam bukak gua tgk je la tapi dalam banyak-banyak short film cerita SIGNS je yang buat gua tertarik..cerita yang scene tak banyak cakap tapi menarik,sebenarnya,dari apa yang gua nampak la kan,short film dengan movie dekat cinema tu,short film lagi best,short film orang Malaysia pun apa kurang nya,pun hebat jugak cuma industri filem di Malaysia yang sudah sememangnya ada syarikat perfileman pun tak mampu nak buat yang terbaik,suka buat cerita yang bila orang tengok terus dapat ditect jalan ceritanya macam mana,cuma ada segelintir syarikat perfileman yang improve diorang punya cerita,contohnya macam cerita yang berkaitan dengan kereta lumba,gua taknak sebut la cerita ape tapi sememangnya bila tengok tak best dan tak menarik langsung,dan ada satu syarikat perfileman ni diorang buat jugak cerita yang berkaitan dengan kereta dan improve lagi bagi semua orang Malaysia kagum yang Malaysia pun dapat buat macam mana industri perfileman dekat oversea buat,biar lah habis berjuta-juta tapi hasilnya berbaloi.


No comments:

Post a Comment